Phonez.

Hahaha håller på att lära min lillasyster hur man smsar..
Fan hon är sju år och har en egen lur.. Det hade fan inte jag när
jag var 7 år.. Men men tiderna förändras :) Det är inte som att hon har
värsta iPhonen eller nåt iaf.. Hon har en sån där liten nokia mobil typ.
Så nu sitter hon och smsar saker till mig och mamma haha.

Ska nog till stan idag med Rebecca.. Måste köpa en ny piercing har tappat
min och det är så sjukt fult att bara gå runt med ett jävla hål i läppen haha.

Kommer iallafall få damp snart. Går inte att lägga in bilder men det gick nyss..
DFHGDFIGHAEJRSDGHAESRDGAEsrg..sfgjaerdgjerSGHEARHGHEASRG.
Hehe.
http://www.mixitupuk.com/mag/images/taii.jpg
Taio Cruz. ( låt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se