Möte / daddi <3

Tjoooooo :)
Var på möte idag i min skola ( är fortfarande inskriven i skolan ) och vi
snackade lite om vad jag gör o sådär, fick ett nytt busskort också, så det
är skitbra, ska åka upp till min baby nån dag i tyresö och käka hahah
han praktiserar typ på sin morbrors tror jag de e .. eller farbrors.. eller kusins..
pizzeria hahaha :).. Iallafall sen gick jag hem till min farmor, pappa e här :D
Så vi har suttit och pratat och massa sånt, men nu sitter han i fåtöljen och
sover , han är ju fortfarande sjuk så han är grymt trött.. Så satte mig här
vid datorn en stund :) Rebecca är fortfarande hemma hos mig och sover,
hahahah stefan kom hem till oss igår asså de va så jävla kuuuuuul
men berättar mer om det sen hahaha.

Slänger in lite bilder som jag har tagit när jag kommer hem :)
Dom blev helt ok faktiskt :D
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se