Min skäääääääärm :(

Det här är verkligen skiiiitjobbigt haha, halva min skärm har gått sönder så ser
fan knappt vad jag skriver :P Iallafall.. Skrev typ sist i lördags .. Åkte till pappa
som sagt, sen åkte jag till farmor, käkade middag där och hämtade nycklarna
till pappas lägenhet, sen mötte jag borak så körde hans morbror hit oss till
vh, och sen packa vi ner datorn och tvn i en kartong och så fick vi skjuts till
pappa, packade inte ens upp datorn så fett onödigt och nu är den sönder..

Aja, haydar, ali? Ravan? och nån till haha kom dit, och rebecca.
Innan dom kom låg jag och borak bara och kolla tv och chillade, fett skönt
höll på somna hahah.. Sen dagen efter så kollade vi tv ett tag, jag och
borak alltså, alla hade dragit, sen så kom mamma och skulle hjälpa mig
med datorn hem, SKIIIIIIIIIIIIIIIIIT jobbigt kartongen gick sönder
så den landade på marken i trappan.. Kanske därför skärmen är sönder:P

Aja vi fick hem den till slut, och sen låg ja bara hemma sen somnade jag..
Ska gå till pappa snart igen.. Shit nu börjar hela skärmen att blinka typ hahaha
hoppas den inte exploderar xD

Skitjobbigt att skriva såhär.. haha..

Keffaste bilden.. Bara vart på affären för att handla xray..

Måste börja packa mina grejer nu, måste försöka fixa skärmjäveln också..
Peace and love ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se