I love you man.

Sitter och tänker grovt mycket på igår.
Alltså.. Ett förhållande där man kallar varandra vidriga
saker, berättar helt störda grejer framför andra. Det är inte normalt.

Jag och Borak tjafsar och bråkar, sure. Men alltså.. Om han nånsin
skulle säga grova saker till mig så som hora eller nån hemlighet
jag har berättat för honom skulle jag lämna honom - föralltid.
Vet att han skulle gjort samma sak med mig och det är en helt
naturlig reaktion. Men att man typ en halvtimme senare förenas
igen och att allting är som vanligt är sjukt.. Men aja alla är väl olika..

Vill bara säga att jag älskar dig Borak, är glad att jag har dig.
Tack baby för allt!
BÄSTA känslan att bara ligga i sängen och när du håller om mig, eller när
jag ligger på ditt bröst. Hellre i ett förhållande om man älskar nån, än att
vara singel och inte kunna ha nån att ringa om nätterna, kramas och kyssas
med kärlek, sova med varandra, kunna vara sig själva med varandra.

Förut var jag mer att jag gillade att vara singel, dvs för över två år sen
om man räknar ihop mina två förhållanden, var ju typ bara singel i en och
en halv månad innan jag träffade borak och blev tillsammans med honom.
Men nu för tiden , så trivs jag myyyyyyycket bättre i ett förhållande, faktiskt :)

Borak igår..
Älskling.. Du måste noppa dina ögonbryn..
Hahaha ärligt talat.. Har typ aldrig hört en kille säga sådär..

Heheheh juste, jag kan bli skelögd.. Rebecca dör av garv varje
gång jag gör såhär. Ena ögat rakt fram och andra åt sidan, HAHA de
ser så jävla ÄCKLIGT UUUUUT !!!



Ska ut med Bonita nu ! Och möta upp Rebecca som är hundvakt åt Belize!
Peace and love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se