Helt sjukt...

HEEEEEEELT SJUKT!!
Jag vaknade fan halv 10 shit asså helt sjukt -.- !

Aja.. Fast var i brandbergen igår och bastade med borak, pooya, husse,
vindar, och husses bror achmed eller hur han stavas hahaha skitkeff ja e
på att stava namn men aja.. De va iallafall fett skööööööööönt !
Sen så orkade jag inte åka hem hahaha o husse o hans bror va ensamma
hemma, så jag, borak, pooya, och pooyas tjej andréa sov över där.
Så vi käkade kebab o grejer de va så gott.. Fick typ matorgasm som rebecca
säger hahaha, cp giiirl...
Tvingade dit Rebecca också klockan va typ halv ett eller nåt hahaha.
Sen blev de massa bråk typ, helt sjukt vad vissa kan kalla varandra.. -.-

Jag och borak började också bråka hehe men det löste sig, älskar dig bebo.
Aja sen typ kl nio eller nåt så började Borak steka korv o grejer.. Hahaha.
Aja sen rullade vi hem och vi va hemma vid typ 11 eller nåt.. Nånting sånt
sen käkade jag två mackor sen somnade jag.. :P Och vaknade nu!
Liiiite ångest..

Haha nörd som fuckar bilden med sin hand..

Hahaha skitfula..

Skriver sen, försöker få tag på Rebecca nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se