Bilder från idag på mig och Bonita :)

Rebecca var här, vi gick ut med Bonita och tog en cigg och snackade lite
privat snack bara, sen gick vi in hit, och busade och tog kort med Bonita haha :)


SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :D




Sen gick vi ut på tomten.. Ja det ser ut som jag ska prutta på henne
men jag gjorde faktiskt inte de hahaha.


Haha kastade typ tusen snöbollar åt henne och hon hoppa o hoppa..
I fönstret där bakom där stjärnan lyser, så satt de typ en familj
och kollade på mig och rebecca, dom måste ha trott att vi va helt störda.


Älskar dig bebis.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kolla gärna in i min blogg och lägg till en kommentar eller två :)

2010-01-04 @ 21:19:09
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se