Fått en award :) !

Har fått en Award av http://szerafia.blogg.se
Tack så mycket:D !



 

Med denna award följer lite måsten:

-Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv
-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare

Sju saker om mig själv:

Mina två bästa vänner är Rebecca och Elin, dom är mitt allt.
Jag har 4 djur, två katter, en hund och en sköldpadda..
Jag är beroende av Xray, en energidricka.. Måste ha en varje dag..
Jag gick på fotboll i 6 år, är grrrryyymt sugen på att börja igen hehe..
Utan musik, dör jag.. Haha jag måste ha musik nästan hela tiden..
Zombies och spindlar är det värsta jag vet, även fast zombies inte finns.. Haha.
Jag röker tyvärr..

De nominerade är:
Rebecca Dahl - Såklart, hehe. Nej men Rebeccas blogg är riktigt
bra och hon lägger in mycket musik och sköna bilder, och hon är
besatt i skor och galna färger på kläder.

Isabella Malmborg - Hon som nominerade mig haha, men läser hennes blogg
dagligen och hon har en riktigt rolig blogg! Personlig och man fastnar lätt för den.

Anja - En tjej från gbg, hon har en rolig blogg med en massa tips och sådant!

Johanna Dahl - Rebeccas storesyster, hennes blogg handlar om många
olika saker, typ känslor, kläder, sen bakar hon mycket också haha :)

Nathalie Carlsson - En vän till mig, hon skriver bra men det skulle varit
roligare ifall hon bara uppdaterade bättre, haha..

Linda Hallberg - En blogg på veckorevyn, älskar hennes blogg hon ger
många sminktips, hårtips och skriver om många olika produkter!

Elin Östman - Hennes blogg är ju rätt känd och dom flesta vet vem
hon är, men jag diggar hennes stil så grovt mycket! Jag skulle
inte kunna sätta på mig klänningar och sådant som hon gör, det är
inte riktigt min stil. Men hon gör allting så jävla coolt! Kissie,pissie och
dom skitbloggarna borde hänga sig, dollyblond borde vara högre upp än
alla dom där provocerande bloggarna!


Nu ska jag och Rebecca gå hem till daddi, hörs imorgon puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, nämen gullig du! Tackar =)

2010-01-26 @ 21:56:49
URL: http://johannnadahl.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

sötnos! :)

2010-01-26 @ 23:59:56
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack men jag bor inte i Uppsala vad jag vet, haha!

2010-01-27 @ 13:05:56
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se