Haha patetiska människa..

Haha ' grannen, anonym, Sandiz, sofie ' Vad ska jag kalla dig? ..
Du verkar ha en dubbelmoral på hög nivå, du smutskastar mig,
du hjälper mig med IPadresser?.. Du tycker det är kul att
jag ska flytta.. Du kallar mig hora? .. Låt mig lägga ett HA-HA.
Du kommenterar att vi är fattiga, du verkar hålla stenkoll på mig och min familj,
ljuger ihop saker som att mina vänner kastar plankor på kattungar.
Okej om dom har gjort det, jag har ärligt talat ingen aning, men om
det nu är så, är det mitt fel? Dom har inte gjort det i mitt hus, eller utanför
heller, sen det där kortet min granne tydligen hade tagit är bara ren skitsnack.
Om det nu togs ett foto, varför sprang han eller hon inte ut och hjälpte
kattungen då?

Kollade igenom mina kommentarer dom senaste månaderna
och jag hittar dom här och alla är från samma IP adress.

03 september



11 - 21 oktober


22 oktober


23-24 november


Och nu alla dessa kommentarer? Haha vad är det för dubbelmoral du har? ..
Fyfan människa, get a life, jag tror jag vet vem du är, om du bor i vh
kan jag ha en aning om vem du är, men om du inte bor i vh vet jag
nästan vem du är.
Nu orkar jag inte bry mig längre, skriv vad du vill om mig,
men inte om mina vänner eller om min familj, och inte om min kille förstår du?

Men men som sagt, fortsätt snacka om mig det är lugnt för min del, allt är ändå
bara en massa lögner..

Keep talking bitch, you only making me famous ;)

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

Hahaha vafaan! Pinsam brud! (hon som kommenterar alltså!) Om det nu är en tjej, men verkar ju som det! Hah. Gillar din blogg skarpt, men det vet du ju redan ;)

2010-01-02 @ 20:11:07
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

bästa är att vi nog vet vem det är. Stackars barn som inte har något liv. Och tror att dom är så smarta och skriver från olika datorer hela tiden, men vi kommer ändå fram till samma person till slut ;) .. Bitch we know who u are

2010-01-02 @ 22:37:06
Postat av: granne

sandiz kan du ju ta bort :) inte ens samma ip. Nä du kommer inte till samma ip. Sandiz är inte ens i närheten. Och hora ? Nej det har jag inte kallat dej. Vet du vad om jag sätter mej i din port så kan jag skriva inlägg med ditt ip, smutt va.



Vill inte heller ha orreinläggen på mitt samvete. jag förnekar inte fler inlägg men orre och sandiz är inte mina.



puss och kram syns imorrn på dan.



PS barn ? Tack det var snällt

2010-01-03 @ 00:44:11
Postat av: mi

Hoppas vi ses imorgon, du vet väl antagligen vart jag bor din stalker ;)

2010-01-03 @ 01:41:44
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: granne

Mickaela det vet jag faktiskt inte men rykten sa kärret. Så intressant är du faktiskt inte för mig, jag värnar mer om barn och djur än de som tycker sig leva ett bra liv men .. Du kastar skit i ansiktet på mig och kallar mig än det ena och än det andra det är okej. Jag vet att det inte stämmer. Men du har haft så många fel. Nu sitter jag på fiket (igen) så du kanske ska ta dina ipnummer du tror dig kunna hitta folk med, med en nypa salt. Man kan blogga med mobiler och mobilt bredband numera vet du väl ;) Men jag ska snart ta en runda förbi Oden så håll kollen ser du ett smil så le tillbaka :D



Detta blir mitt sista inlägg hos dig, så hädanefter får du roa dig med något annat.

2010-01-03 @ 11:46:36
Postat av: humla

HAHAH VILKEN JÄVLA FAIL !!!!

Blåsta brud som tror att hon kan hålla på som hon vil l utan att bli upptäckt.

Först smöra som fan och sen kalla dig orre.

VILKEN jävla töönt

2010-01-03 @ 14:32:34
Postat av: mickaela

haha ja vet största tönten, synd bara att hon eller han inte vågar träffa mig, men jaja, dom flesta som inte vågar tar det genom datorn liksom, haha patetiskt bara ;)

2010-01-03 @ 15:54:28
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: :)

svårt och bara skriva in det på ip lookup



http://whatismyipaddress.com/staticpages/index.php/lookup-results



IP adressen som hon skrivit ifrån, det står att hon bor i nynäshmn. Eller ialf därifrån datan var ;P

2010-01-03 @ 20:49:48
Postat av: mickaela

japp jag vet haha :P

2010-01-03 @ 22:21:53
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se