My new room

ÅÅÅÅÅH är skithungrig.. Fast vill inte ha nån torr macka
haha vill ha foood.. Typ odens kebabtallrik med massa stark såååås...
Eller en kycklingrulle hasjhdafghd så jävla gott :P Tyvärr är jag fattig
som ett helvete.. Pantade burkar så jag skulle ha råd med mina xray's.
Måste sluta med det och lägga pengarna på nåt annat haha.
Crazy Crazy.. Aja har tagit lite pic's i mitt rum. Hur det ser ut och sådär..

Helt kaos.. Parfymer, deoderanter, nagellack, aceton, hårgrejer,
bodylotions, smycken, smink..

Det värsta är att alla parfymflaskor är typ slut hahahaha,
det står en escada parfym där, blå/rosa. Den har vart slut
galet länge, fick den av nathalie för flera år sen när hon var i New York.
Men den bästa parfymen iallafall, inte kunnat slänga den.. Cpgiiirl I know..


Ansiktsgrejer, bodylotions, stuff 4 ma hair, böcker, en liten psalmbok,
en dildo.. Haha fick i födelsedagspresent när jag fyllde 15.  Ännu mer
smycken :P

En stor klädhög.. PÅ en kartong med massa grejer.. Jag är riiiiiktigt
seg hahaha..


My bed.. En data skärm och en hund.. Hahaha. Dataskärmen funkade
inte den heller, eller det saknades en sladd..


Datorn.. Och en trasig jävla skärmjävel.. :)

Hahahaha aaaaw.. En sån där liten statyett från när jag gick på fotboll.
Fan, det är 2004 jag fick denna. Känns inte som så länge sen
men det är fan 6 år sen! Slutade spela när jag gick i sexan tror jag..


Hahahh min sööööööööööta rebecccaaa <3<3 förlåt men du är så söt här

Och på min söööööööööta Elin.. :D Skit sexig mössa, vill också ha en sån ;)

Måste börja packa some shit nu :) Peace.

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, den är så skön va!

2010-01-18 @ 19:02:24
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se