Döööh.. I love my iPhone 2 much.. <3

Fyfan.. Ville fan gråta imorse, låg och sov..
Sen hör man hur det är någon som borrar typ var femte minut
och det lät som om det var nån som stog precis brevid mig med den
där jävla borren också, blööö.. Lyckades till slut somna om iallafall, vaknade
av att det var en person som ringde mig så well well, blir av med min iPhone imorgon,
:(:(:((:(:(:(:(:(:( Men kommer få tbx min gamla lur, men bli av med min iPhone..
Kommer såklart få tbx min iPhone också haha, men dom skulle kolla den.

Ajaaaaaaaaaa... Vet ej vad jag ska göra nu för klockan är bara halv tolv, har inget
o göra.. Får väl gå ut med hunden om 30 minuter ungefär :)

Aja hörs senare, bless <3
Kan lägga in några bilder som jag haft på min iPhone!

Natten innan flytten.. Neej jag putar inte med läpparna dom är
sådär naturligt, jag lovar !.. Naat.


Dagen vi flyttade.. Sängen var för stor för dörren och vi orkade
inte skruva ner och bära ner alla delar från trappan, så vi lyfte
ner den från fönstret, haha dom där nere tog emot den, och den
klarade sig faktiskt :D


Det var så jävla kaaallt.. Så vi barn/ungdomar ( hehe ) stog
i kö till våran nya torktumlare och fick sitta där inne i typ
fem minuter och värma oss..


Min lillebror Viktor sitter och värmer sig o spelar på luren hehe.,.

Borak hjälpte till hela dagen, sen somnade han i soffan.. Haha :)

Vi kunde typ inte gå nånstans för mamma skulle få upp ALLTING
på en gång, så hon slängde fram alla kassar och kartonger sen kunde
vi knappt gå runt i lägenheten.. :)


MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Bonita och jag är ute och leker in the middle of the night, hehe :)

Jaa.. De va typ dom ja kan visa höhöhöh, enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se