Booooooooring..

Öh hahaha blogg.se ser jättekonstigt ut för mig,
men skitsammmma :) LilSiz sov inne i mitt rum inatt, trodde att
hon aldrig skulle sova men till slut gjorde hon det.. Hade så tråkigt när
jag satt och kollade på film så gjorde typ 10101010 flätor på mig själv
hahaha.. Girly Girly.. Ye ye, Vettefan vad som händer idag.. Skulle behöva
få ett samtal från mitt jobb och se ifall jag kan börja snart? Orkar inte sitta hemma
längre, börjar bli BORING!

Saga alldeles nyss.. Haha nörd.

Saga tog en massa bilder på mig, jag känner mig föööör sexig..
Blå tshirt som ser ut som en sjukhus tröja och gråa mjukisar
och nördiga bruna tofflor med vita prickar på.. Hahha.

Hahahah skitmobbad.. Men bjuder på några bilder :) Hon och
jag är hemma idag, eller ja.. Jag är ju alltid hemma haha men hon
med idag. Tyvärr.. Hahaha nej skoja bara.

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, ingen fara :)

2010-01-28 @ 13:17:30
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se