Blogg.se = Knas

Shulululul :)
Träffade borak o husse i brb, snackade lite sådära lelelelalala..
Vi gick mest runt fan.. Sen gick borak in och husse och jag bestämde
oss för att gå från brb till haninge, de tog typ en halvtimme så vi snackade
typ om allt när vi gick, glad att jag har dig bror !

Sen iallafall så gick jag in, sen gick jag ut med bonita, sen har jag
inte gjort så mycket mer. Är trött som fan iallafall.. För somnade
runt ett idag och vaknade 20 i 6 haha blev astrött efter frukosten imorse.

Ajuste.. Bara på min data som blogg.se ser helt fucked up ut eller?

Kommer nog somna snart, är galet trött. Ska sätta på en film nu iallafall, hörs imorgon,
ska passa min lillasyster som har blivit så jävla sjuk att hon tappade rösten imorse..
BLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se