Barnvakt, sexybitch, sagoland.

Så, hemma again =)
Gick över till Auror och var barnvakt åt Linnéa, Elias och Isak.
Det gick hur bra som helst, förutom att Isak ramlade och slog
upp handen lite haha.. Han satt hos mig och så sjöng jag för
han, satte på music från mina iphone haha han tyckte de va heeelt
fascinerande. Så han höll på somna när jag satt där och sjöng med min
duktiga sångröst :D !

Satt och sjöng på sexy bitch me akon och david guetta och
Sagoland med Medina.
Fattar ej hur han kunde bli trött av sexy bitch.. Men men..

Min snygga kille Elias :) ( sorry borak )

Isak och me in tha soffa :D

När han hade ramlat, hahaha heeeeeelt inne i mina hörlurar..

Börjar dra upp min tröja..

Auror, this is for you. Hur uppfostrar du dina baaaaarn egentligen.
Snussssssskunge.. Precis som sin mor ;D Hahahhaahah.

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha snuskbarn! ;)

2010-01-14 @ 11:29:02
URL: http://www.robincarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se