Allt känns fett fel.

Fan alltså.. Vilken jävla panik ja har haft ååh..
Stress så jag har ont i hela jävla kroppen.. Vill verkligen bara åka
till sjukhuset och ligga brevid min pappa och se till så att han mår bra..
Känns så jävla dåligt att man sitter här hemma och går runt, sitter vid
datorn, och lever ett liv när inte min pappa gör det, han ligger bara
i den där jävla sjukhus sängen ååååååååååååååååååååååååååh !!!!!!

Vill fan inte sova själv inatt, ingen kan sova här tror jag, inte ens frågat nån.
Men kan ändå inte vara här hemma, mamma tvingar ut mig nu med
henne, vi ska gå och käka hos angelo.. Aja pallar inte ens käka
nåt känns typ fel :S aja hejdå hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: åh taaack :D

2010-01-14 @ 18:46:41
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: yoana

Neej ja tycker den e cool!:)



Tack!



Härligt å höra! jo bara fint här!:D haft en bra dag?

2010-01-14 @ 22:28:45
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: rebecca

gumman du kunde frågat om jag ville sova hos dig om du velat.. trodde du ville vara va ensam .. Älskar dig <3

2010-01-15 @ 00:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se