Äckligt sliten.

USH är så SJUKT sliten alltså.. Somnade med tröjan jag hade på nyår
igår, och har fortfarande på mig den. Vill helst av allt lägga mig i ett
långt jävla bad, o läsa en tidning eller något, men I can't.. Man får inte göra det
efter klockan tio, galet dåligt..

Aja, det är några retards som smäller raketer just nu typ precis utanför mitt fönster,
lite sega.. nyår var igår :).
Bonita flippar ut varje gång en raket smälls också, precis som jag gjorde
när jag var liten, haha. Jag var asrädd för dom haha, fast inte längre
som tur är, bara åskan ;)

Juste vill gratta min kusin som fyller 17 idag också, det är en timme kvar av
hennes födelsedag så grattis cuz, love you.

Kommentarer
Postat av: Humla

Sv : taack så mycket :)

Gott nyytt ååår !

kram

2010-01-02 @ 00:05:58
URL: http://sweetalize.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Gott nytt år!

2010-01-02 @ 00:14:42
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se