vill ha hängsleeeeeeen!

Hehe har suttit och visat mamma massor om illuminati ( äntligen lärt mig att
stava till det ) HAHA guuuuud vad töntig jag känner mig. Mamma tyckte också
det var fett intressant efter hon såg videon om c.b's fallen angel
och biggie o 2pac o dom.
Yeye, iallafall. Sitter och dricker en Bacardi Breezer, pineapple. GÖTT
som fan!

Vill verkligen köpa HÄNGSLEN! När jag sa det till mamma ville hon också
det.. Hmm hahaha.
Till ett skööönt linne, ljusa jeans och hängslen :D Sexy!
Fast vill typ inte bara att dom ska hänga sådära rakt ner.
vill ha PÅ mig dom. Fan vad fashion jag kommer va! HAHA
skoja.. Eller det är ju typ mode nu.. Kolla dollyblond och dom.
Men det är SNYGGT!
http://www.modelmini.se/shop/5650/img92/h2092/732092-rescaledpic-300x300.jpg

VISST E DOM FINA! LOVE :D

Mitt hår blev very shiny efter jag använde hårinpackningen :) Hehe!

Ska fortsätta avnjuta min bacardi, och äta pommes, kött och beasås
and sallad. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se