vampire diaries

Tjuuuhuu.. Sitter hemma hos rebecca. Ska sova här inatt :)
Vi har vart ute sen har vi kollat på vampire diaries den va tung faktiskt,
men lite väl lik twilight hahaha.. Aja skitsamma. Imorgon ska jag till pappa
och äta middag med han o farmor. Mina syskon och min mamma ska med..
Hoppas typ dom överraskar oss me donken eller nåt hahaha e galet sugen på det..
Rebecca sitter iallafall brevid mig o pluggar nu.. Eller aa typ.. Pluggar/kollar The fast and the furious
hahaha.. Men yeyeyee håller typ på att dö för svettas o e röksugen så måste springa ut
så fort de e reklam :)

Hittade den här bilden på rebeccas data som hon gjort hähä, söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se