Valentines daaaay

Guuuud va ja e förkyld.. Helt stört går typ o snyter mig var tredje sekund hahaha..
Fett äckligt.. Men yeye.. E hungrig.. Och så funderar jag på vad jag vill göra på alla
hjärtans dag.. Skulle vilja samla tjejerna o gå på bio typ o käka nånting, fett kul..
Alla hjärtans dag handlar inte bara om kärlek mellan kille och tjej, utan till sina
vänner och familj också. Men men får se hur det blir, nånting vill man ju göra iallafall!
Hahahha hoppas jag får en ros.. Annars ska jag köpa en till mig själv =) Nörd som man e..


Hehehe ska fråga rebecca om ja får ta nåt o äta.. E hungryyyyyy...


Kommentarer
Postat av: Jennfer

Hahaha så blev det för mig förra året, köpte en ros till mig själv (Y)

2010-02-12 @ 07:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se