Makeuuuuuuuuup !

Hahahah riktig Mickaela stil att inte ha ett skit & göra
och sätta på musik och börja sminka sig. Sminkar mig typ aldrig annars,
aldrig när jag ska gå ut eller nånting, utan typ när jag är hemma och har
tråkigt hahaha.. Nördig jag är ibland..

Yeye här kommer iallafall några nytagna bilder hähä! :)





Hahahaha den snyggaste bilden är nog denna :)..

Hahaha muppig, fast ändå tung med effekterna hähä!

Håller på att smsa med Stefan om ost också.. (?) Han har typ skapat
ett team på facebook, det är två medlemmar, jag och stefan.. HAHAHAHA så fail.
Nej men han verkar iallafall hata ost, men jag gillar det men går ändå med..
För Stefan AKA Svetlanas skull.
Massa lööööööw <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se