My life

Stefan kom hit, vi chillade, jag fick lite stryk.
Boorak kom hit, vi chillade, jag fick lite stryk.
Hehe nej men ja.. Jag duschade, samtidigt då kom borre hem till
mig och sådär.. Sen så chillade vi, han fixade lite på min dator.
Sen så gooooosade viiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =) Han diggade mina calvin clein
trosor hehehe, sa att dom kosta 700.. Men dom kostar bara 150,
fejk.. Från Greece. Hahahaha jaja, dom e tunga iaf :D Och sköna.
Jaja cpet gick precis, han ska på fotbolls träning så jag e här all alone
just nu.. Nej men haha skit i. LÄNGTAR TILL HELGEN ME REBECCA
SÅ GALET MKT SÅ JAG FÅR ONT I MAGEN HAHA AAAAAAAH !!!!



Lite gamla bilder som jag hittade idag!

Jag och min lillebror för galet länge sen! Riktiga snorungar, haha helt brun,
lång blommig tattarklänning, och rufsigt solblekt hår hahaha.


Mamma jag och pappa haha

Jag, pappa och hans kompis. HAhahah när han muckade.. Fan vad stor jag är!


Terror på hög nivå..

På min lillebrors dop. Pappa, farmor, mamma, jag, viktor och prästen.
Jag skulle torka hans huvud hahaha dör typ av garv..

HAhahaha pappa, och Bengan. Han som målade min vägg i förra rummet!
Han måste fixa snart igen, de va ju min grej liksom hähä!

Min gammel mormor, tycker hon e jätte vacker, hon dog faktiskt för inte
så länge sen, må hon vila i frid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se