Igår kväll

HElllu!
De va inte direkt fest igår haha.. Mest chill :)
Var hemma hos shannon, åkte dit med rebecca och nattis,
sen var det lite folk där :) Rätt dött men vi pratade massor om en
massa skitsnack och stuff like that.. Helt otroligt hur vissa är haha..
Men men, det har vart asmycket problem mellan moi and borak , haft
en paus hit o dit. Så åkte till älvsjö igår sen pratade vi ut massa sen hängde
han med mig och rebecca hem. Sen myyyyyyyyste vi :)
Hahaha jag och rebecca låg och pratade om gamla minnen också,
fan va vi doooooooog av garv. Helt övertrötta haha fan va kul de va. Sen
så dog hon av garv när hon såg min rygg, hon tyckte jag såg ut som en
bodybuilder när ja gjorde nånting med mina armar hahaha skitfittig..
Såg ut som en man typ.
Men iallafall, vaknade typ halv tre imorse så rebecca drog hem
och sen så satt borak kvar här ett tag sen skulle mamma
till handen så dom åkte samtidigt, nyss alltså :) Ska nog till brb idag
o träffa borre, de e ju alla hjärtans dag hähä ;D


Hahaha trycker typ hans huvud till mitt. HAhaha.

Haha hörs senare. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se