Trevliga määään :)

Goood ja e!
Vaknade fan halv nio! :D
Somnade typ 2 igår, men fan så bra ändå. Har nog sovit alldeles för mycket nu
hahaha.. Aja de e bra, alltså att jag har börjat vända dygnet!
Haha det var 2 män som skulle komma och byta bredband. Fett snälla,
hahaha dom frågade vilken skola jag gick i och vilken linje o sådär.
Att det är bra att jag valde en linje inom bygg eftersom man oftast får jobb
då direkt efter. Hahaha skit trevliga snubbar seriöst! Ska gå till affären nu,
måste fixa cigg.. Har bara en kvar. Men vi hörs sen för har rätt bråttom måste
vara där om 10 minuter. Pyzzzzz & kraaaaaaam!

Bjuder på en sexy bild som togs för kanske 3 år sen eller något hemma hos Rebecca.

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

hahahahahahahaahahahahhahahahaah seriöst jag dööööööööööööööööööööööööööööööööör

2010-02-24 @ 11:40:04
URL: http://www.szerafia.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se