Tööööööönt ja e..

Åååh har fått blåmärken på mina armar hahaha
jag och mamma började slåss i köket.. Inte på allvar, men
båda ska liksom vinna så till slut står vi o sparkar o slåss o grejer.
Helt störda.. Känner mig som ett mongo just nu, sitter med diademet
helt konstigt o strumpor på halva fötterna o ett örhänge i näsan så inte
hålet ska växa igen ( har tappat min näspiercing )

Ser ut som ja får volym i håret när ja har diademet sådär häh!

Tog ut örhänget ur näsan innan bilden togs.. Hahaah

Sitter & lyssnar på we are the world, once again. Hähä helt besatt!
Känner mig som en riktig nörd, när höga röster kommer sitter jag och mimar
och gör efter, sjunger liksom efter och ändrar ansiktsuttryck, typ när celine
dion sjunger, så gör ja som henne, o när akon sjunger, gör ja som han.
Fyfan va töntig ja e hahahahaha, stackars min mamma & pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se