Tävling! :D

Massa tävlingar på massa bloggar, but I give it a try.
Skulle VERKLIGEN vilja ha en bärbar dator.
Eftersom vi är tre barn i familjen + en mamma och EN dator så blir
det ALLTID bråk om vem som ska ha datorn ( jag har den mest eftersom
den står inne i mitt rum ) därför skulle det vara perfekt ifall jag vann tävlingen
och kunde ställa ut denna dator i typ vardagsrummet och ha den bärbara, eller tvärtom.
Känns ju ändå taskigt att alltid sitta vid datorn och syskonen + mamma får passa
på när jag inte är hemma liksom haha.

Skulle verkligen vilja vinna tävlingen tack på förhand och tuuuuuusen
miljarder pusssssssar =) !



Måste lägga in den här konversationen i detta inlägg också
mellan mig och min kille haha..

Hahahahaha.. Kärlek till everybodyyyyyyyy !

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU FÅR JU INTE GLÖMMA ATT SKRIVA VEMS TÄVLING DU ÄR MED I :)

2010-02-18 @ 14:50:25
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 20:10:13
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se