Snoooooooooow

God morgon fuckers :) hahah just kiddin'
Fan kunde inte somna igår haha, cp katten kom o skulle trycka sig in i
mitt ansikte o slicka mig o leka, vet inte vad haha sär.. Men somnade iallafall
till slut! Vaknade halv fyra av att larmet ringde så now i'm awake :)!
Min syster sitter brevid och ska kolla när jag spelar mina spel
på facebook, har överdrivet många spel skojar inte asså ..


Jag just nu, syrran took the pictures.

Förresten, de e så gaaaaaaaalet mkt snö ute, helt sjukt!
Det når fan typ upp till mitt fönster, och vissa snöhögar e typ
lika högt som upp till dom som bor längst upp!:S

Rött band där för dom håller på bygga om .. Såhär ser det iallafall
ut utanför mitt fönster, sjuuuuuuuukt.. Bara vitt.

Kommentarer
Postat av: AMINA CHANTAL AKROUTI

hahaha aaaa jo tack ! puss

2010-02-21 @ 17:32:09
URL: http://sosouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se