Princessss

Åkte inte till brb, känns tråkigt men min hals är riktigt fucked up
börjar typ förlora rösten så mamma sa att det maybe va bäst ifall
jag åkte imorgon, o de e sant. Ekrem kom hit så chillade vi, sen somnade
mamma till så va tvungen att gå ut med hunden, hade typ tre tröjor, två
halsdukar o grejer på mig haha.. Mår verkligen kefft. Så följde med
han till tempo, så kom stefan så pratade vi ett tag sen drog jag
hemmåt , påvägen träffa ja mohamed som började jiddra som fan så
jag åkte ner i snön o grejer, skitbra när ja e sjuk..

Vi åt iallafall prinsesstårta idag hähä. Fett gott :) Har lite kvar
som ja ska äta senare till en film, för ska ut snart igen och
gå ut med hunden och möta rebecca som passar sin kusins hund Belize.
Nice nice, måste ta en alvis nu.. Puss!
http://www.hantverkarnabakmat.se/klassisk.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se