Pfhfhfhtht

Heeey!
Fan försökte fixa min design igår men det gick ju åt helvete,
bilden som jag har nu försvinner inte, utan den nya bilden ligger liksom
bakom den? Helt skumt haha men aja.. Nyss duschat och sådär,
är hungrig men orkar inte gå och göra mat haha.. Min syster sitter
här brevid mig och kollar när jag spelar alla mina facebook spel..
Men faan, hahaha jag har typ tusen hårstrån som sticker rakt ut,
för i helgen så hade jag en bulle i håret och nattis satt bakom mig med
en tändare och tände eld på mitt hår.. Fråga mig inte varför hon e cpskadad,
kände bara att de började lukta o att alla skrek så jag fick Paniiiiiiiiiik..
Som tur va brann inte allt upp hahaha bara en massa jävla hårstrån så
ser typ helt galen ut..  Thx Nats!

Bild tagen nyss, no i'm not naked.. Har en tubtröja på mig hähä.

Kommentarer
Postat av: Auror

Kolla min systers blogg... Hon skrev om just design..igår tror ja de va! http://mikaelabeatricegustafsson.blogg.se/

2010-02-17 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se