My sisters. My heart. My everything.

Asså AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...
Blir så jävla arg och sur och irreterad och ännu mer arg,
och orolig och ledsen och besviken.. DAGIDJGHIJDH..
Min pappa åkte iallafall till sjukhuset idag, dom trodde att han hade
en blodpropp men han hade rosfeber som är en infektionsfeber kan man säga..
Han har fått pencillin mot det.. Ändå blir jag orolig, hur många mediciner käkar
han inte redan liksom?.. Jag saknar pappa.. Jag saknar av att vara ute med han,
skratta med han.. Hela familjen är bara helt uppsplittrad, känns så jävla dåligt..
Det är bara bråk bråk bråk, tjafs , tårar.. Men, jag har världens underbaraste vänner
som tur är. Dom som alltid ställer upp och dom som alltid gör mig glad, alltid
får mig på bra humör. Dom som är solen i mitt mörker, dom som gör så att
jag faktiskt fortsätter kämpa med mitt liv trots att jag ibland bara vill ge upp.
Ibland kan det verka som att jag inte ens bryr mig om dom, men det gör jag
verkligen, jag skulle inte klara mig utan dom utan att veta att dom inte finns
i mitt liv.. Dom är verkligen världens finaste människor och helt unika, verkligen
kör sitt eget race och är sig själva.
Elin och Rebecca.
Mina två bästa vänner genom sol,regn,storm,blåst.
Mina vackra änglar, mina underbara systrar, mina diamanter,
mitt hjärta, mitt blod, verkligen mitt allt!
Ni är så underbara, glöm ALDRIG bort det, tack för att ni
verkligen är världens bästa vänner, jag skulle ta en kula för er.

Elin säfström. Rebecca Dahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se