My hair..

God morgon!
Fan asså försov mig imorse.. Somnade säkert fyra inatt, kunde verkligen inte
somna, en kompis satt o snacka om att dom kommer sätta in chip i folk
o att dom dör o grejer, grymt intressant faktiskt men ändå scary, jag är
så jävla lättskrämd när det gäller mänskligheten/planeten och allt sånt där,
fråga vem som helst som känner mig hahaha.
Så ställde iallafall klockan på 20 över 6, sen hade tydligen min lillebror
skrikit att jag skulle stänga av den, och jag gör många många saker när jag
halvsover så jag stängde såklart av den.. Sen trodde mamma att jag skulle
börja klockan 9 så hon väckte mig och bara ' Mickaela.. Klockan är halv åtta när
ska du gå upp :) .. ' Ja ba NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!
Men är grymt sjuk också, har ju varit det ett tag, pappa ringde nyss
också, och han är påväg in till sjukhuset igen.. Han har fått ett infekterat
sår och det är sjukt farligt för han, sist han fick det så var det ju blodförgiftning så
är rätt rädd nu, orolig. Knas..

Iallafall, asså hahaha jag har typ slutat tvätta mitt hår, seriöst..
Tvättar de typ bara tre gånger i veckan som man ska göra, och det
har verkligen blivit skillnad. Jag duschade verkligen håret VARJE dag förut,
och till slut så blev det liksom fettigt efter en dag eftersom det vänjer sig..


You seee =)! Inte lika frissigt och det känns som att det är tjockare.. Eller så är
det jag som inbilliar mig helt.. Hähä.


Hehe här har ni en låt som passar också, den är tung faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se