Lite nya grejer

Gick ut o träffade Rebecca, tog med mig min cpskadade hund haha..
Ska ut sen igen men ska chilla ett tag först. Hittat kameraladdaren
så kan showa vad jag har köpt när internet inte funkade :)

Leggings 80 kronor från H&M strl XS/S

Lila klänning från H&M 350 Kr Strl XS.
Färgen ser blålila ut pga blixten.. Mörkare irl.

Midjekort paljett kofta från Manhattan 200 kr. Vet inte storleken.

Lila Depend nagellack från Kicks. 25 kronor väl..? Köpte ett lysande
gult också, men hittar inte det.


Brukar typ aldrig handla kläder och sånt längre, dåligt med pengar
så nu när jag handlade lite blev jag happy :D !

Men har ändå dåligt samvete för viktor och farmor, har fortfarande
inte köpt julklappar till dom än ( !! ) Panik.. Ska köpa något extra
fint till dom så fort jag får pengar nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se