Keffa Café World :(

Fyfaaaan... Somnade rätt sent
igår ändå och vaknade fan 10 i 10 idag..
Pga min cpdoggelito Bonita kom in och skulle börja slicka mig i ansiktet,
sen började saga och nova att leka och skrika, och mamma hade på musik.
Inte den bästa uppvakningen men men what to do.. Sitter iallafall här nu
och dricker min kära xray, måste sluta med det.. Nån gång hehe.

HATAR mitt café world btw. Cp.. Varje gång jag ska servera min färdiga mat
så tappar dom kontakten med spelet så nu blir all mat rutten!!!
Slösar fett mycket cash på det :( HHRTTHHTSRHTR ååååh..
Aja hahaha det är ju bara ett spel men men ..
Haha orkar inte ta nån bild på mig just nu, tvättade inte ens bort sminket igår
så har typ mascara i hela facet och typ världens tröttaste ögon..
Märkte nu förresten att den tappar kontakten med spelet
varje gång jag ska försöka servera min färdiga Ginger Plum Pork Chops
Så får skita i den och låta den ruttna tills jag kan ta bort den.. GAAY!

Och.. Idag, like usual.. Ska jag vara babysitter. Eller så är jag helt ensam
hemma det beror på om saga sover borta och viktor. Hoppas det.
Isåfall är jag all alone. Får se om jag kan hämta hit nån för vill inte
vara hemma helt själv. Seriöst det spökar här hahaha..

Bilden har inget med inlägget & göra. Hade bara bildbrist.
Love you sister <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se