haha asså..

33f2b962aea9ee74ae65fa6bc11abed9.png

Kolla varifrån!

haha asså.. Rebecca kom hit igår, vi va barnvakt åt mina sovande syskon, sen gick vi ut me bonita på natten o lät henne va lös, sen några meter framför oss så står de typ världens största djur vi trodde seriöst att de va en Björn men senare så visade sig de att de e min kompis hund asså den e grovt stor så Rebecca tvingade mig att ka skulle följa me henne till den, den hade rymt ?.. Så Mohamed o kadir fick komma o hjälpa oss sen gick vi till mig o mo o kadde hade skitkul med min hund hahaha sen pratade vi massa, de va länge sen vi träffade Mohamed så de va kul :) sen drog dom hem
Vid typ tre eller nåt inatt sen ritade ja o rebecca på mina syskon hahahhha fler bilder kommer .. Vi hade så ont i magen skrattade som fan.. Aja följde me Rebecca till tempo sen nu e ja hemma igen! Skriver sen, kärleeek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se