Gjort allt & inget..

Can't sleep. Har vänt på dygnet totalt asså..
Tittat på film, ätit mat, spelat spel, tittat på olka hemsidor
på kläder,skor,smycken. Laddat ner musik, sjungit till musik, lekt
med Bonita, eldat upp en penna, skrapade av allt sot på pennan, kliade
mig i ansiktet så jag blev svart, målat naglarna, tagit bort nagellacket igen,
ska snart måla igen tror jag.
. Haha helt patetiskt hahaha..

AAAAAååh.. Vill ha en jeans jacka, och ett par ljusblåa jeans..
(inspiration från min kille som har ljusblåa jeans hehe.. )
Och snygga tshirtar & linnen till jeansen och stooora bling bling
örhängen och fina halsbaaaaand.. Och ett par schyssta vårskor..
Hittade en skitsnygg hoodie också. You can see it on the pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se