Eyez. Have them blue/green. Want them brown.

Hehe yep, än så länge är jag fortfarande vaken!
Vart ute med en promenad me Bonita AKA cp. Och ladda ner massa avsnitt
av Two and a Half man också så har ja checkat deeeeeeet..
HAHAAH märkte att mina ögon är gula.. Eller inte gula men att ja har gult i dom.
Kom på att jag märkte de förut också men märkte det nu igen, riktig fiskminne
jag har seriöst..

Inomhus. Asså seriöst jag ser ut som en riktig pundare för jag är
skittrött och så ser ögonen ut som typ koögon hahaha, very very sexy!


I dagsljus. Hehe nu ser ja inte lika pundaraktig ut längre..

Dom är ljusljusljusljusblåagrönaturkosa.. Typ? Eller hahaha vet inte riktigt vad jag
ska säga vad det är för färg. Det jag är glad över, är dom mörka ringarna runt själva
ögonfärgen liksom. Hehe thx mami <3
Skulle vilja ha ljusbruna dock.. Ska köpa linser, för de e så snyyyyyyygggt
med brown eyez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se