Böööööööööh

Är egentligen astrött och skulle vilja sova längre but I can't..
Pratade i telefon igår sen satte jag på en film och somnade typ
runt två tre kanske. Sen ska min cphund såklart börja krafsa
på min dörr och yla o skälla för hon vill inte vara ensam haha.. Sällskapssjuk.com?
Yeye, skulle gått på bio idag, först med husse men det gick inte, sen med
en annan polare men de va fullsatt så ska hem till husse ikväll
kanske, han ska passa sina systersbarn eller vad det heter hähä.
Eller kanske något annat, jag vet inte än hur det blir Rebecca hör av diiiiig..!
Ska iallafall käka nånting snart I think.. Även fast jag inte är hungrig.. Struntar
i att käka. Känder ändå ingen smak haha är så jävla förkyld det verkar ju bara bli
värre & värre. Knas knas men men what 2 do.
Hörs laaaaaateeeeeeehr!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

okej men det lät mysigt (: jag glodde tv hela kvällen. vad hittar du på idag snyggo?

2010-02-13 @ 15:09:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se