Bästa frukosten!

åååh.. världens bästa låt my heart will go on spelas just nu
på radion.. Var bara tvungen att säga det..

Iallafall, grov lyxfrukost här idag :D
Äggröra, korv, frallor, grönsaker,frukt, té, juice.. ALLT typ.. Bacon
också men hatar det så blä.
Anthony, Theo och Angelo käkade här med oss också, skiiitgött!
Sen lämnade angelo sin väst här så jag har suttit och sprättat upp sömmar
för ett av märkerna ska typ bort från västen.. Så har skitont i nacken nu haha.

Okej nu hade ju inte allt ställts fram på bordet hähä men ändå ..
Ååååh nu kommer den från dirty dancing :D När dom dansar
i slutscenen när hon hoppar, time of my life.. Tvungen att säga
det också HÄHÄ!

HAHAHA theo så söööööööt.. Han ' diskade '
Man ser ett glas som han har ställt där man ställer disken
med mjölk i hahaha, stolt han var..


Varning för dessiepose.. HAHA nej men mamma tvinga mig
att sätta på mig korsetten och den vita genomskinliga tröjan över
för att se hur det såg ut. Tyvärr har ju inte hon lika stora tuttar
som mig HAHAHAHA. !!!
Och nej det är inte bröstvårtan som syns.
Det är ett blåmärke.. -.-

Hahaha mamma ' nu ska jag göra som dig med munnen '
Hahah lyckat..


Snyggggggging! För dom som undrar, vet inte.. Men det
är iallafall en tatuering i hennes nacke. Det står bitch.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se