Ändrad design

Hahaha jag kan verkligen nästan INGENTING om design.
Men nu gjorde jag en, och det har tagit mig låååång tid..
Och sen så vart den typ inte ens bra?.. Kefft haha. Men den får duga
tills nån orkar göra en snygg design åt mig.
Ska snart ut med the doggie, Rebecca kunde inte följa med men men,
får gå själv, känner typ ett tvång att gå samma väg hela tiden fett skönt haha!
Juste hahah fick stress.. Fönstret är precis brevid
mig  där ja sitter just nu, alltså brevid datorn. Sen hör ja att nån typ krafsar o
dunsar in i fönstret hahaha, sen när ja kolla ut va de sascha.. Hoppas inte
hon väcker mig på nätterna eller nåt när hon är ute bara.


Sitter som en nörd just nu i typ världens fulaste tröja fast den e föööör skön.
Världens högsta krage typ hahaha ser ut som en terrorist när ja har kragen
uppe o luyan nere, man ser bara ögonen haha.

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

Men skriiiiiiiv på msn då din dåre så kirrar jag! For dig, hel kratiz! :'D

2010-02-18 @ 11:44:43
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se