piercing

tju. började må bättre igår men idag mår ja pisssssssss igen.
fan e de här för nåt, e de vinterkräk sjukan ? men ofta man har de
såhär jävla länge o med ett uppehåll på en dag -.- ..
aja låg o kolla på några filmer igår, how high o typ mitt stora feta grekiska bröllop
hahah inte sett den på länge, den e skön, diggar farsan :D

Aja, vettefan får inte göra nånting idag, hade tänkt o gymma men nope..
Btw, tappade min läppiercing för några dagar sen, så tänker låta den
växa igen o göra en under istället... Hahaha kommer kännas så tomt annars,
o är klar med min kära piercing över läppen, den har hängt med sen jag var
14 år nu så now it's time to say goodbye.. Hehe.

såhär vill jag ha :) bild tagen från google :)
sen räcker det haha.. nån tatuering till bara heheheheh.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vill också pierca mig like that!

Svar: Do it!
micklalea

2012-06-23 @ 13:57:56
URL: http://simning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se