höhö

aaaaah har så ont i magen alltså ..
börjar halv tio idag, galet skönt.
hahah kolla precis skolans hemsida, vi skulle skicka brev till torgny, en författe
som hade föreläsning så skrev han tbx till klassen.
hahahaha dog när han skrev om mig lite hihiiih

Att du Mickaela såg mitt besök som ett sätt att ”slippa första lektionen” är helt okej. Men du slapp bara en lektion. Tänk på mig då. Genom att jag slutade svetsa och blev författare så har jag sluppit stå i verkstaden och suga i mig svetsrök i 20 år. Tänk om det jag berättade slog rot i några av er och påverkar ert vägval i livet. Då kan det vara mer värt betydligt mer än en lektion mindre i ryggsäcken ni ska bära. Att du dessutom gillade vad jag sa Mickaela stärker mig i den förhoppningen. Du skriver att du lätt skulle ha ”suttit en timme till”. Beror det på en annan tråkig lektion eller? Vill gärna tro att du fångades av mina berättelser. Du tackar så fint för ”en galet bra föreläsning”. Jag tackar för det uttrycket, ska jag ta till mig, kanske lägga in på min hemsida.


snygga gympadojor hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se