Nanana

Tjaaaaaaa.. Klockan är inte ens riktigt 10 än nu när jag skriver detta,
men har redan vart i handen o sådär o fixat lite grejjsemojjsgrejer.
Är iallafall pigg nu. Brukar kunna somna om but noo.. Shit kunde verkligen inte sova
inatt, tog typ två timmar innan ja somna till slut gick jag in till pappa o sov.. Hhahaahha
ja ba, ' pappa.. Kan jag få sova hos dig? ' Som ett barn. Grejen e den att han snarkar FETT,
men jag har levt med det i 17 år så jag somnar bara.. Meningen va att ja skulle mötish borak också
men han skulle passa sina systrar så det blev ej så. Jaja ska ladda ner kniven i hjärtat låtarna,
hörde den på tåget förut, några ungar satt o lyssna på den hahaa, så måste ha dom..


Jag vill va med diiiiig


Kommentarer
Postat av: anonym

Älskar du borak så mycket så du träffar han så här tidigt på morgonen ? :o...

2010-08-20 @ 10:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se