Massa bilder.

Helt plötsligt funkade det att ladda ner alla bilder från min iPhone..
Stört, men de bra.. Sitter och nyser och snyter mig typ 24a.
Ligger papper överallt.. Fett fresh haha.. Nej men är lite down också,
känns som man inte kan göra så mycket. Hatar lögner btw. Lögner.
Folk säger att dom inte ska, att dom ska, men det gör dom inte. Fuck de dära..
Men kan ändå inte sluta bry mig, va ska man göra..

Här får ni allafall maaaaaaaaasssa bilder under dagarna. peyyyz!




Helt lat.. Allting är typ ihoppressat i våran hall för vi har inget golv
i vardagsrummet.. Så man får klättra över soffor och bord för att
komma in i mitt rum där bakom. Helt komplicerat.. :P

Borak_love_playstation_3.

Jag och mitt annorlunda syskon.. Vi är så vackra..


Öh skitfin jag är.. Borak drog i mina trosor ovägrade släppa, till slut
gick dom sönder o han drog dom över mig o allt sådär.. Ser ut som
när han i white chicks testar kläder o e helt stel hahahaha..









Helt söt imorse hahahahhahaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se