Löwlöwlöw

Ja e sääääääämst.. HEhehehe.
På att blogga alltså..
Men hehe, de e så.. Borak sov över här i förrgår typ.. Vi åt popcorn o kollade på titanic,
fast han e KEFF. Han kolla ej på hela.. Det är min favoritfilm så hahaha jag blev fett sur
när han kritisera filmen o sådära, faaack juuuu!
Well welll.. Dagen efter chilla vi bara, ja tagga med honom hem o sov över där inatt.
Sen käkade vi på oden. Vi väntade på att hans pappa skulle komma o hämta oss där
på kvällen men han va lite försenad så vi satt utanför en port i regnet och åt våra
kebabtallrikar med händerna.. Fett deprimerande hahahah.. JUSTE
sen är min kamera ikon BORTA från min iphone? Fattar nada. GALET irreterande
för kan ej ta några bilder med den nu. Och kan inte ladda in bilderna från min kamera?
KNAS -.-
Bjussar på en gammal bild sålänge!


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

älskar denna bilden på dig! Du är så vacker! <3

2010-08-05 @ 02:57:21
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se