fishieeee

Tjuz. Haha är hos farmor just nu. Rebecca och jag somnade typ 5 imorse häähäh!
De va ett spöke i min tomma lägenhet jag lovar.. Så vi gick ut ett tag haha..
Sen kolla vi movie o snackade om allt o inget typ. Sen kom saga o terrade ringklockan
kl 11 imorse eller va de va, så vi gick med tyson och bonita till ängarna, sen packa vi
ner våra väskor o drog till lill rudan i handen, där låg de en strandad fisk typ som låg o sprattla,
sen fiskaren som va brevid oss han ba ja fiska upp den men man kan inte äta den, hahaha
så vi tog en pinne o börja knuffa ner den i vattnet typ, men den flöt upp till ytan o låg upp
o ner.. Hahahaha vi kämpade verkligen, tkte fett synd om den även fast den va lite
blodig o hade röda ögon o sådära, blä.. Men jaja, den kanske överlevde.. Hahahah..
Sen mötte vi pappa o farmor i centrum så nu sitter ja o saga här ! :) Vart o handlat
cola åt min kära sjuka far också.. Han blir kvar här inatt också, så borak my love ska
sova hos mig tonight :):):):)::)


HAHAAHAHHAAH snygg ja eeeeeeeee.. Btw vet att gandhi är felstavat, det var min kusin
som stava lite wrong..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se