blööööö

Sommarlovs test.

Har du druckit tills du spytt? Nää :)

 

Sårat någon? Jaa 

 Förlorat en vän? Nja

  Träffat nya människor? Nä don't think so 

  Kysst en främling? Nä 

Tagit droger? Aa du vet.. Aldrig haha.

Haft en sommarflört? Nää 

 Gråtit? Ja hehehehe

 Skrattat tills du kissat på dig? Nej haha, eller nästan. 

  Tältat? Neeeeeeeeeeeej :(:(:( Hahaha.

Varit vaken en hel natt? Ja ahahaha 

  Solat? Sådär, mer gjort andra grejer haha
 
Badat? Sådär :)

  Haft ett förhållande? Har ju ett 

Gjort dig riktigt illa? Jaaa :)

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ne :/:/

Läst en bok? Ja :) 

Skickat fel sms med flit? Haha orka? 

Suttit vid datan en hel natt? Till typ fyra nånting aa

Näckat? Nej haha 

Solat naken? Nej haha 

  Fått utegångsförbud? Ja... Nej. ;)

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja de e klart 

 Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej ?

Varit i slagsmål? Nää :) Nästan. Höhöhöh.

Pussat någon utav samma kön? Jaa :)

Sjungit högt på ett berg? Haha nej inte vad jag kommer ihåg iallafall

Kysst någon i regnet? Jaa :) 

Kysst någon i skogen ? Nej haha

Kysst någon du inte borde? Nej

Tappat rösten? Hes bara, men inte tappat.

varit på festival? Nej tyvärr

Gått upp i vikt? Gått ner isf

Gått ner i vikt? Ja 

Brännt dig? Ja hos rebecca i hallstavik

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Aa av mitt halsband

Varit utomlands? Nej :/

Gjort ett bra köp? Ja :)

 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Inte vad jag kommer ihåg

haft skadeglädje? Ja hahahaha

Sovit under bar himmel? NÄjjjjj

 Vad kommer du sakna mest? Vet inte faktiskt

Har du svart ärligt på alla frågor? Ja typ :)

Ja & rebecca e lite sådär pyromaner ute i natten höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se