Blääööö

Mådde skitkefft tidigare idag, drömde hemskaste drömmen asså, om min pappa, typ att han blev smalare
o smalare, de va nån sån film ja såg förut, en farsa körde över en zigenare sen fick nån
förbannelse över sig o sådär, fy..  Iallafall i drömmen han gick bara ner o ner o jag kunde inte
göra nånting åt det, och ingen brydde sig. Ni vet i drömmar när man skirker typ efter hjälp
men ingen hör? Eller när man ska slå nån o allting går fett långsamt?  Kunde knappt somna
heller, för mycket ångest. HATAR ångest asså, de e det värsta som finns asså.

Sen träffade jag Elin också så va hon med mig o borak i några timmar, mysmys.
Eller aa borak gick iväg ett tag så hon o ja va ensamma sådär. Sen på kvällen
kom boraks pappa med pizza, tyvärr va en av dom med skinka hahaha..
Och ja, jag kan ju äta det.. Men har hatat skinka hela mitt liv haha, men vi löste det.

Iallafall här e lite bilder. Va ute med tyson på ängarna helt ensam häromdagen, fett skönt.
Han sprang helt free sådär o de blåste o ja gick där med en cigg, så nice. Rensade huvudet lite.
Iallafall, ligger med en XXL tröja och XL mjukisbyxor just nu i sängen o degar o kollar
på åttonde säsongen av scrubs.. Älskar scrubs. Snart kollat alla säsonger hehe..

Hahahaha så söt.


Leggings från bikbok, tröja från Paris, skor converse, väska björnborg, bikinitrosor elins :)

Nu e den mörkgråa fluffiga kattungen borta, och den här ljusa ska bort tomorrroowww..
Haha den mörkgråa bor brevid oss och den ljusgråa ska till min kompis hehe..

Detta är scary. Varje gång jag går den här skogsstigen med bonita så sitter
den här hunden här o bara stirrar, va tvungen o ta kort hahahaha

Tshirt från canada typ, byxor från streetwear och tjocktröja nånstans nånstans, vet inte.

Fått ett gulligt armband sådär av elin, sötis. Vet vad jag gillar ;D


Och dom här två bilderna är tagna för några minuter sen.. Degar in tha bed. My home hehe.

PEace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara fråga, är den svarta hunden din eller din killes?

2010-08-23 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se