bästaväään

halååå. Haft en helt okej dag i skolan. Vi fick våra bås o sådära, så de e nice!
Fick ett litet bås den här gången, mycket enklare o bättre än förra året
då ja tog typ de största och svåraste.. Slapp de den här gången ahah..
Sen har vi målat o sådär, fett kul :) Tiden går skitsnabbt. Men hahahah alla ja kände
hade käkat lunch o ja ville inte sitta själv... Så elin åkte till min skola med en macka o lite
juice hahahha bästa vännen man kan ha, vem fan gör så där? Älskar dig gumman.
Iallafall, ska till handen kl sex o göra en sak, ska möta borak också sen vet jag inte
om jag åker hem till honom. Inte bestämt mig än. Ska iallafall ta en dusch o sådär nu.

Btw de e nåt fel när ja försöker ladda in bilder från min iphone, bilderna kommer inte upp..
Så ska försöka fixa de där sen kommer de komma fett med bilder. CIAO!

I paris

Sista dagen i grekland

Första natten i grekland :) Därför vi har på oss tjocktröjor.. Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se