I'm home!

Så! Nu är jag home again. Haha alla va skiiiiit trevliga där.
Dom berättade hur mycket pappa brukade prata om mig o grejer, lite stolt sådär ;D
Sen åkte vi hemåt och åt en körv , va fett hungrig så.. HAHAHAHA sen var det en gubbe,
han var rätt full, som kom och undrade varför polisen var utanför för ett par dagar sen,
så vi förklarade och jag hade svimmat och sådär, haha då började han krama mig och pussa mig
på huvudet ahahahaha varken jag eller pappa visste vem människan var, men jaja, snällt att
han bryr sig xD

Men men, nu sitter jag och dricker citron té med honung, så jävla gott. Varvas med
en xray också hehheehehehhe !

Pappas tattoo! MICKAELA 931026 hihi.

Ylva ( min mamma ) och Viktor, halvkeff bild.. Lite av I:et och K:et
har försvunnit för det blev ett sår där som han rev bort.. haha.
Saga är inte inskriven än, även fast det har gått 7 år .. :P

Bild tagen nyss, visst e mina örhängen fiiiiiiinaaaaaaa, älskar dom.
Brukar inte digga små örhängen, mer big n bling. Men dessa gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se