lite stuffff

Så, hemma igen.
Vart lite missförstånd sådär i stan haha,
fick iaf skjuts dit av boraks pappa, sen handlade jag min läppiercing
sen åkte jag till handen, hade typ 75 kr där i kuponger hahaha, så handlade
solglasögon och en näspiercing! Sen mötte jag upp mamma så fick jag ett linne
också, thxxx mami!!!
Sen direkt när vi kom hem gick vi till pappa en sväng.
JUSTE JUSTE, Om jag håller mitt rum städat i en månad hahaha så får jag
ljusblåa converse i slutet av månaden :D WIIIIIIIE!!!!!

Pratade precis med rebeguzzzz på face också, hon fyller år idag!!
GRATTIS MIN ÄLSKLING! <3

Saknar henne som faaaan ..

Från glitter

Mina örhängen från boooorrre! :D

En tidning hehe.. Min jacka är där i!! ( stolt )

Och ett linne, skönt sådär till leggings eller bara jeans på sommaren!
Nice nice, från H&M.


Hittar inte ens en bild på skorna hahaha, ljusblåa iallafall, såååå fint!
Hörs latero, puss!

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

lycka till med städningen dåååå! ;D

2010-04-11 @ 01:17:50
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se