Skitjobbig kväll.. Sjukhus, åska, blablabla..

Fy vilken jävla dag igår alltså.. Gick till pappa efter senaste inlägget och
väntade med han på farmor, sen vid fem tiden åkte vi till sjukhuset.
Så vi satt där och väntade, sen fick jag gå ut därifrån för jag inte var 18?
Shit.. Som om jag inte sett värre grejer.. Ska inte direkt berätta vad det är
för grej på sjukhuset men men. Så jag och farmor gick till Subway och åt
mackor, haha han i kassan var skitsnäll och gav oss chips o så haha farmor blev
överlycklig, och när han kallade henne madame hahaha. Sen så gick vi runt lite,
sen började det åska.. HATAR åska. Så vi satt i bilen och farmor gick iväg för att
se hur det gick hos pappa så satte jag på radion på högsta ljud, shit alltså..

Sen.. När vi hade väntat i fucking 4-5 timmar, så fick han inte ens läggas in trots
att han hade en jävla remiss. Så a, det var bara att åka hem igen, vi var hemma runt 11
tror jag. Vi åkte in på statoil och köpte mat först hahaha.. Jaja vaknade vid 11 eller något.
Hade inga nycklar hit till mamma så chansade att det var byggarbetare här inne men det
var det inte så jag fråga en snubbe som jag kände igen ifall han kunde öppna ahha, ja bara
' jag lovar, jag bor verkligen där inne ' Haha men han visste det så det var lugnt..

Hahaha kaniner utanför sjukhuset.. Tvungen att ta kort..

Skitfin himmel, också tvungen att ta kort.. Sitter i bilen och väntar på farmor
hahaha..

I bilen.. Hahaah.

Invgide min nya jacka igår.. Så snygggg


Ser fett biffig ut.. Alldeles nyss hahahaha.


Posade alldeles nyss stolt med min xray hahahaha. Mupp.

Alldeles nyss också, helt sliten så ha förståelse hehehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se