Ta vara på det du har

Vart inte så lyckat igårkväll.. Jag gick till pappa, viktor kom.
Sen kom mamma och hämtade oss.
Vi sov hos Angelo iaf.. Fan alltså, börjar bli fetttttt deprimerad.
Men ska försöka lite till, tror jag.
Blö blir fett trött på allt seriöst. SJUKT jävla cptrött på alla fucking lögner också.
Stressen, att vara nojig, orolig, rädd.
Är ändå glad att jag tog vara på tiden och mådde bra där ett tag,
att jag verkligen tänkte att jag skulle minnas det, en bra stund.
Jag vet att jag inte ska bry mig så mycket, men det går inte? Självklart går det inte.
Jag skulle VILJA, men jag kan inte. Vissa kanske kan, men nej. Sluta få hopp,
sure, det går fan inte heller. Varje gång så får man ju det ändå.
Säger bara en sak, ta vara på dom bra stunderna med din familj.

Ska inte skriva något mer, så inte det här blir en fjortisblogg ' hej kom o hjälp mig ' typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se